
G-POWER G8M Bi-TURBO
19 kwietnia, 2021Firma G-Power nigdy nie przestanie mi imponować. Są po prostu nie do zdarcia. Muszą być najlepsi, choćby nie wiem co! Zawsze.
Niezmiennie najbardziej przemawia do mnie taki tuning, gdzie nic nie wskazuje na ogromny skrywany potencjał maszyny. Bez fajerwerków, nic ostentacyjnego, nic na pokaz. Zadziorny pazur i charakterek skrywany pod płaszczykiem niewinności. Takie właśnie jest G8M BiTurbo od G-Power.
Niemiecki tuner zdecydował się jeszcze bardziej podkręcić najmocniejszą dostępną wersję serii 8 – model M8. Już fabryczna moc samochodu z Monachium przyprawia o gęsią skórkę. Dysponuje ona bowiem silnikiem o wartościach 600 KM oraz 750 Nm.
Potentat z Niemiec proponuje 3 warianty podniesienia mocy w „ósemce”.
Zestaw I:
Pakiet oprogramowania Performance Software GP-720
Zwiększenie mocy do 720 KM / 850 Nm
Zestaw II:
Pakiet oprogramowania Performance Software GP-770
Zwiększenie mocy do 770 KM / 930 Nm
Układ wydechowy GP-DEEPTONE
Montaż rur typu downpipe 4×101 mm Sport lub Motorsport
Zestaw III:
Pakiet oprogramowania Performance Software GP-820
Upgrade turbosprężarki GP-900
Układ wydechowy GP-DEEPTONE
Montaż rur typu downpipe 4×101 mm Sport lub Motorsport
Zwiększenie mocy do 820 KM / 1000 Nm
I tutaj już na samą myśl o tym jak to musi gnać, przechodzą ciarki po plecach.
Tym samym G-Power zdeklasowało bawarskie M8 na drugie miejsce.
Jeszcze odrobinę niżej w rankingu znajduje się BMW (G15) M850i V8 o mocy 530 KM i 750 Nm.
Opcjonalnie klienci G-Power mają jeszcze możliwość domówienia kilku elementów ekstra.
Są to karbonowa maska GP-VENTURI RR, karbonowe skrzydło aerodynamiczne GP-DYNAMIC RR oraz kute, autorskie felgi HURRICANE RR bądź RS w rozmiarze 21 cali.
Ponadto G-Power oferuje zerwanie fabrycznej elektronicznej smyczy BMW przy pułapie 250km/h i założenie ogranicznika dopiero przy 330 km/h.
Zbudowany na bazie majestatycznego Coupe M8 F92 projekt G-POWER stanowi dla amatorów mocy i prędkości bardzo łakomy, acz trudno osiągalny kąsek.
Dla zainteresowanych pozostała nomenklatura producenta:
seria M: F91 – Convertible, F93 – Sedan
seria 8: G15 – Coupe, G14 – Convertible, G16 – Sedan
Nieźle ostatnio BMW miesza w symbolice modeli. Doprawdy idzie się pogubić 😉
Źródło, zdjęcia: G-Power